alweer bezoek gezelligheid! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Ruiter - WaarBenJij.nu alweer bezoek gezelligheid! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Ruiter - WaarBenJij.nu

alweer bezoek gezelligheid!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

11 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen week zijn Joost & Joep (Huib en munnich) op Curacao geweest.

Voor de heeren bekent terrein, beide al eerder voor enkele maanden op Cura gezeten. Erg mooi weekje gehad. Leuk om te zien dat na 4 en 6 jaar er nogsteeds bekende van hun rondliepen...

Zelfs een filmdag meegemaakt voor een reclame van Cas Abou 1 van de mooiere commerciele stranden. Binnenkort dus Huib,Munnich en Bart in Cas Abou de movie (reclame in hotels van max 30sec.)

nu 3 dagen trotse eigenaar van een Kia Sportage, omdat die van mij uitgedeukt wordt mag wel na 4 maanden...

Wat een strakke bak, de benzine meter zakt hard als je ff dat gaspedaal intrapt, leuk jeepie dus uiteraard ook ff op de foto. Morgen komen pa en ma met oom en tante, heb k zin an...

AYOOOOOOOOOOOWKES

• 11 Maart 2008 - 13:10

Thieu En Era:

Ha die Bart wij hebben er super veel zin in,we zullen met z'n vieren enorm gaan genieten op je eiland. kus tot morgen.

• 12 Maart 2008 - 12:49

Munnich:

Bon dia Ruit,
    Was een zeer geslaagde week. Positieve pics. Laat maar horen wanneer de premiere van de film is. Handtekeningen op aanvraag!! Doe de dames daar de groeten. Ajo.

• 13 Maart 2008 - 17:24

Nicole:

He Bartjuh!
    Hoe is het?! Ik heb je site eens even gecheckt, maar het ziet er bijzonder goed uit. Werk je ook nog of vier je alleen maar feestjes?! Echt iets voor jou om er gewoon tussenuit te knijpen! Leuk om al die foto's te zien ook.
    Ik hoop dat je het goed naar je zin blijft hebben, maar dat zal wel gaan nu je paps en mams bij je zijn!
    Geniet ervan, dikke kussen en ik hou je in de gaten.
    Veel liefs, Nicole ... (Koemans, voor als dat nog niet duidelijk is ;-) )

• 14 Maart 2008 - 10:20

Huib:

Top week, zeker weer terug, zowiezo voor premiere!

Ajookes

• 16 Maart 2008 - 17:52

Ine:

Hallo Bart, Era, Thieu, Louis en Joke,
    hoe maken jullie het?
    Ik ben benieuwd.
    Onze site is ook ready.
    Kijk op: malawiclub.waarbenjij.nu.nl

Groeten van Ine en veel plezier!!

• 26 Maart 2008 - 15:37

Thieu-era:

hoi bart bedankt voor de super gezellige vakantie.
    Wij hopen voor eenieder die nog volgen ook een fijne tijd hebben op je eiland groeten dikke kus pa ma.

• 26 Maart 2008 - 17:50

Stephanie:

Helaas zie ik mijn autotje niet op de parkeerplaats staan :(

wel leuk om te zien allemaal!!!

misschien tot snel;)

Kus

• 26 Maart 2008 - 21:24

Marleen:

ik zeg; tijd voor n nieuwe update! ;)
    kus kus