verliefd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Ruiter - WaarBenJij.nu verliefd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Ruiter - WaarBenJij.nu

verliefd

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

11 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Jawel om maar geen roddels in Nederland te verspreiden zal ik het maar wereldkundig maken: Bart is verliefd!

Ze is mooi
Ze is goed voor me
Ze zorgt goed voor me
Ze maakt me blij
Ze verveelt je geen moment

Dushi Curacao ik raak er verliefd op.
Paar maanden geleden woonde ik nog in een studentenhuis, na 5 a 6 maanden ging iedereen weer weg dit zette mij aan het denken. Leuk zo een eiland met elke dag dikke zon, maar is dit het wel, twijfel twijfel. Tijd om verandering door te brengen. Ik ben verhuisd en dat geeft me wel een thuis gevoel. Half weekje geleden ben ik door eveline een duikinstructrice die ik in januari heb leren kennen gevraagd om bij haar te komen wonen, haar vriendin ging uit het appartement. Eveline is iemand die hier al 3 jaar zit en het ontzettend goed bevalt.Mede daarom ga ik per september weer verhuizen. Lekker voor de vast. Het is gewoon een ontzettend lekker, mooi, geweldig eiland als je daarbij ook nog een geweldige baan hebt en een leuke huisgenoot…

Ja ik raak steeds meer verliefd op Dushi Curacao….

  • 11 Juli 2008 - 05:56

    Joost:

    Ik dacht je raakt verliefd op Eveline. :) Doe ze maar de groeten en veel plezier met samenwonen over 1,5 maand

  • 12 Juli 2008 - 15:18

    Mindy:

    Verstandige keuze, vastigheid heb je op een gegeven moment ook nodig als je al zo lang op dat heerlijke dushi eiland bent!!! Geniet ervan...

    Dikke kus

  • 13 Juli 2008 - 10:36

    E&T:

    Zo'n inleiding maakt nieuwsgierig. De cura-binding groeit, da's duidelijk en in verhuizen word je een routinier, en... uh wederom de beschikking verhuiswagen????
    Nu we dit weten zullen we maar gaan sparen voor over.....
    Bart succes en plezier met alles en volgen je escapades. Gr. E&T

  • 13 Juli 2008 - 13:20

    Jp + Laura:

    Die zien we nooit meer....................... terug!

  • 18 Juli 2008 - 13:22

    Ellen En Ina:

    Dus.... Nog steeds in de wolken van het mooie eiland.
    Wij missen jou en het eiland heel erg, en willen graag terug!!!!
    Is er nog een plekje vrij in je herberg.....

    Liefs van ons ;-)

  • 17 Augustus 2008 - 19:17

    Louis:

    Door de verliefdheid is er geen tijd meer voor nieuwe berichten.

  • 26 November 2008 - 16:30

    Joost:

    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

  • 12 Januari 2009 - 13:35

    Marleen:

    maandelijkse update? je loopt een beetje achter ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bart

Lions dive & Beach resort www.lionsdive.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 5108
Totaal aantal bezoekers 46771

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: